mandag 5. august 2013

Blomsterkasser /wooden crates for the yard


Når vi en gang får skikk på hagen vår, 
er målet å ha en hage som ikke krever altfor mye vedlikehold. 

Der er mye fint som er tenkt og gjort på hagefronten. 
Frem fra inspirasjonsmappene kommer i dag noen blomsterkasse-bilder. 






oljefat make-over


tre i stor hagekrukke


Jeg ønsker meg kasser der jeg kan plante planter og blomster. 
Kanskje noen på hjul også, som kan flyttes rundt etter ønske. 






enten snekre selv, 
eller for eks. bruke vinkasser. 


kanskje kan noen være del av større murplan også?






flott med steiner i blomsterkrukka







3 kommentarer:

  1. Ah jeg suger til meg disse inspirasjons bildene! Vi holder nemlig på ute foran huset, som har en litt minimalistisk stil. Blomsterkasser er tingen tror jeg;) Fin kveld t deg!

    SvarSlett
  2. Mange gode tips her! :)
    Jeg tenker også på kasser og krukker som brunsneglene har problemer med å komme til. Jeg blir sur når de ekle beistene spiser opp blomstene mine!

    SvarSlett
  3. Det er ugresset som skaper mest arbeid i hagen. (det vokser faktisk opp gjennom tykk duk og 20 cm pukk)

    Hvis slike trekasser lages slik at sorte murerbaljer/kasser passer oppi vil treverket holde mange flere år.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...