søndag 26. mai 2013

Mer unning / self indulgence part two

Begynte å lage ønskeliste i går, jeg. :)
i min iver, ble den veldig lang! 
Her er del to: 


dette speilet fra Gubi, med naturfarga skinn rundt, hadde vært smashing! :)


to stk nyreformede og ett rundt av disse takk. VIA chp


fine enkle putene fraHay 

Gryte som tåler dagens lys og plastmatte til å beskytte og pryde kjøkkengulvet. 




En stykk furu og en stykk bjørkepuff fra herlige norske Ugg&Lyng! 




For å supplere mine fire asjetter og kaffekopper
- noen skjønne serveringsfat i vakre Berså, Gustavsberg. 




Superenkle og akk så fine lampa av Poul Henningsen - PH 4-3!

Angie pute fra Bolia og den danske pledd-slageren Twist a twill fra Stilleben dk. 



vakkert pledd i lune farger


denne kan jeg godt folde klærne pent sammen på hver kveld!? :)

skal jeg slenge på akvarium helt til sluttm da? haha!


happy birthday to me 8)
hilsen Åpent^hus


I neste innlegg
fra kjøkkenet


5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!! Håper dagen er fin og at du fikk noe av det du ønsket deg, her var det mye flott:)
    C.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen!
    Håper den har vært fin:)
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen! :)

    Mange fine ting på disse ønskelistene dine. Den paraplyen under her fikk jeg lyst på. Fint med blå himmel over hodet selv om det regner.

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått dag! Håper du har hatt en fin feiring, med eller uten saker fra ønskelisten i pakkene:)

    SvarSlett
  5. Takk! :) Fikk to av tingene! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...