fredag 5. oktober 2012

Tror jeg går og legger meg... / neverending tower of boxes ..

Jeg innser at det blir ei god stund før vi kommer ordentlig i orden her i nyehuset.
Så derfor får det bli et situasjonsbilde fullt av rot på bloggen i dag.

Sånn bor vi for tida: Mye uferdig, og kasser overalt.
Det er ikke til å skjule at vi er rimlelig slitne om dagen.
Har ennå ikke sittet i sofaen, selv om vi har bodd her i 5 dager allerede.

Velkommen til huskaoset vårt! :)











helledussen - alt ser jo grått ut!! :)



(bare mobilbilder å servere i dag)



Riktig god helg til alle som svinger innom her. 

Hilsen
Åpent^hus




7 kommentarer:

  1. Skjønner godt at det der er slitsomt! Men bare vent, etter hvert glemmer dere hvor slitsomt det var og bare nyter det fine, nye huset deres. ;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Det blir rålekkert!!!
    Jeg har også bodd slik i flere måneder,fryktelig slitsomt:)Hold ut!!
    Gleder meg til å følge deg videre:)

    Mvh Merethe

    SvarSlett
  3. Sikkert slitsomt mens det står på...men jeg kan se at dette blir superfint etterhvert!! God helg midt i kaoset...

    SvarSlett

  4. Huskaos eller ikke. Dette blir kjempefint. Det er allerede fint! Du er heldig og veldig flink :-)

    God helg!

    SvarSlett
  5. God helg til deg. Alt har en overgang sa reven da...osv. Ønsker deg lykke til med alt.
    Klem

    SvarSlett
  6. Håper dere koser dere litt i kaoset også.....det blir jo innmari flott så mye å glede seg til:) Fin motivasjon det;)....men skjønner dere er slitne;)

    SvarSlett
  7. Så stilig det blir!! Moro å se.
    Stor klem hege x

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...