søndag 29. januar 2012

Vakkert i tre / nature's own


Jeg har forelsket meg helt i disse enkle trekulene.
De er lett å få tak i i hobbybutikken. 

Se alt det vakre de kan brukes til! 










Øverste og dette bildet over er fra bloggen Hvite tulipaner. 
Skjønne Edina bak bloggen sendte meg to slike bordskånere i gave, snille dama!
Det var da forelskelsen begynte. :)







Tre er et av mine favorittmaterialer. 
Gløden og det "levende" i treverket er bare vakkert, synes jeg. 
Enig?


Bilder fra hvite tulipaner blogg, a merry mishap, dezeen magazine, ecosalon com, emmas blogg, hvite tulipaner blogg, lina lundberg og annaleenas hem blogg.

Translation:
I have fallen in love with these simple wooden beads. Just look at all you can make of them.
Wood is one of my favourite materials - I love the texture and the glow of it. Don't you?


I neste innlegg
noe hjemmefra

11 kommentarer:

  1. Jeg synes også at dette er utrolig fint! Jeg har ikke laget noe selv, men det frister å ta en tur i hobbybutikken. :)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Enig, tre er vakkert, og her var mange gode ideer:)

    SvarSlett
  3. Enig, tre er vakkert, og her var mange gode ideer:)

    SvarSlett
  4. Hihi, en koselig overraskelse å se navnet og bildene her hos deg:) Jeg er jo som du vet helt hekta på disse kulene, og tre generelt, og er stadig på jakt etter nye prosjekt:)
    Fin søndagskveld til deg!
    Klem E

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert!

    Rent, pent, delikat, visuelt vakkert, harmoni, glede, røft, tøft og ekte.

    Fin fin uke te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  6. Ja vakkert:)likte spesielt det første bildet med trekulene i kombinasjon med sommerfuglene:)

    SvarSlett
  7. Kjempefint. Jeg har en hel haug med slike kuler og andre treting liggende. Får bare aldri fingeren ut til å gjøre noe med det...

    SvarSlett
  8. De bordskånerne er så fine! Jeg har leeenge ønsket meg en slik som Kvist hadde i hvit porselen på en rød streng, men syntes det var for dyrt. Så sluttet de å føre den, og jeg har angret siden. Kanskje jeg får nøye meg med trekulene isteden, de var jo også fine!

    SvarSlett
  9. Fantastiska bilder!!! Hoppas din start på veckan blir fin. Kram Johanna

    SvarSlett
  10. Masse herlige bilder, spesielt det øverste tatt av Edina.
    Tre er vakkert!
    Jeg må nok prøve meg på et par prosjekter jeg også, en vakker dag...:)
    Flott bloggportrett av Høytrykk, velfortjent!
    Håper du får e super uke!
    Klem

    SvarSlett
  11. Vilket bra tips att hänga fjärilstavlorna på tråden med kulor! Jättefint, jag har ett packe fjärilsbilder lika som ovan hemma men inte riktigt bestämt vad jag skulle göra med dem. Nu vet jag! tack för tipset, kram

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...