torsdag 3. november 2011

Knagg-o-rama

Tid for ny knagg-utstilling her i huset. :)
Er du klar?

1) Not Rudolph fra Livingwithwhite.com. :)


2) Wire coat rack, Urban living

3) Mama, Urban living


4) Hooks fra Lovenordic co uk



5) Gamle trådsneller blir knagger hos Pottery barn



6) Offside av norske Runa Klokk



7) Bästis knagger fra Ikea


8) Går rett hjem for de med hang for det industrielle?
Single fra Pipeline.



9) Birds-on-a-wire fra Allmodern com


10) City skyline fra Radius design.


Det har slått meg at de fleste fine knagger jeg finner, er finest uten noe på..! Enig?

Kanskje man bare skal gå for helt enkle, billige, som bare fyller funksjonen; og så heller skru opp noen fine til pynt et anna sted!? ;) hihi!


Tidligere knagge-splæsj her: 



Nå er der forresten nyheter i Epla-bua mi.





I neste innlegg
fin dansk

5 kommentarer:

  1. Enig i det, ja - at knaggene må brukes "med omhu":-) Det var mange fine/artige knagger her! Jeg kunne også hatt en drøss av dem, men det er litt skummelt å skru hull... Så vi har ikke så mange der vi bor nå. Gøy å bli inspirert da!

    SvarSlett
  2. Hei søte du:)
    Måtte le høyt av det innlegget om Sverige-turen. Du er gaaal:) Morro da!

    Kom rett hjem til stress ut av en annen verden her, slutt på fri for å si det sånn!
    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  3. Skyline var kul! Du har helt rett i at mange knagger er finest uten noe på. :)

    SvarSlett
  4. Vet du hva? :) Du har heelt rett!! Alle knaggene er finest når det ikke henger 17 jakker på den :) så jeg skal ta tipset ditt bokstavelig :) Jeg skal henge opp en fin knagg et sted jeg ikke trenger å henge noe. I hvert fall ikke 17 jakker :) Så ser jeg kanskje den fine knaggen litt mer :)

    Ha en fin kveld!

    lilja

    SvarSlett
  5. Nydelige not rudolph knagger :)Ha en fin helg!

    Klem, Kristin

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...