tirsdag 1. november 2011

Hjem med stilmiks / Good mix of styles

I dag byr jeg på et hjem utenom det vanlige.
Det vitner nok om å finnes utenlands.
Kanskje helst lengre sør i Europa?
Uansett, jeg når jeg kom over disse bildene. 
følte jeg trangen til å dele dem med dere. 
:)















Foto Emanuele Zamponi via Yatzer

Litt i samme fargeskala som mitt tidligere innlegg Dusty colours?
Jeg synes fargene gir en lun og rolig stemning. Liker særlig godt stua.
Likte du dette?


Translation:
I think this might be a French apartment. I love the mix of styles and the colour palette. Do you?


11 kommentarer:

  1. Ja, jeg likte det! Spesielt godt soverommet! Nydelig!
    Ønsker deg en god kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Den fineste fargeskalaen;) Helt nydelig! Og den sofaen og den kjøkkenbenken! o'lala;)
    God kveld klem herifra

    SvarSlett
  3. Jeg digger det, og så lampene da!!!

    SvarSlett
  4. Jeg digger det, og så lampene da!!!

    SvarSlett
  5. Kommer hit fra Ein gul knapp jeg for å takke for Københavntips ;)

    Vi reiser på torsdag, og jeg gleeeder meg! Hurra!!

    Fin fin uke te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  6. Stilig hjem - likte spesielt belysningen! Her var det mange lyseffekter!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  7. Her var det mye rart og ulike stiler, men det var ganske så stilig for det ;)
    Klæm

    SvarSlett
  8. stilig bruk av lamper:)

    SvarSlett
  9. Fantastiskt vackert. Vilket harmoniskt hem!
    Kram
    Maria

    SvarSlett
  10. Lun og god atmosfære :) Fint! Klem.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...