fredag 1. juli 2011

Reiseklar


Vi skal på ferietur
og for en gangs skyld har ikke jeg hatt noe å gjøre med reiseplanlegginga.
Jeg vet knapt hva det heter stedet vi skal til!

Og for en gangs skyld skreddersyr vi ikke vårt eget opplegg:
vi skal på pakketur - og på all inclusive - til alt overmål!
Jeg er spent!



Jeg tviler på at jeg kan servere slike bilder når jeg kommer hjem.
Men det er kanskje ikke så nøye hvordan ting ser ut, alltid..? :)
(banner i interiørbloggkirka ..?)

Vi skal i alle fall slappe av og kose oss. Det håper jeg du også gjør i ferien din.
I alle fall at du får gjort litt av det du dagdrømmer om i løpet av året. :)


I neste innlegg
rett før avreise

15 kommentarer:

  1. Ah - det så herlig ut!!
    Vi skal seile i fire uker og jeg vet ikke om det kan kalles ferie med mann, tre tenåringsgutter og en svær hund i seilbåt - men tur blir det!
    Det er sognefjorden som er målet og jeg håper på å få tatt noen naturbilder:))
    God sommer og kooos dere!
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper dokke får ein strålande ferie. Og all-inclusive er så herlig at. Då får ein virkelig slappa av. :)

    SvarSlett
  3. God tur ;). Og det er ikke alltid så nøye hvordan ting ser ut. Sol og varme blir det sannsynligvis uansett. I det dilldallske hjem blir det nok mye tour de france og lappesøm framover - i hvert fall når det er gårvær.

    SvarSlett
  4. Skulle GJERNE vært der bildene er fra! Men hadde tatt til takke med en pakketur selv også ;) Uansett godt å komme seg bort fra hverdagen!
    Ha en deilig ferie!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Hihi... interiørbloggkirka synes vel lite om at noen sier slikt? *jeg ler*

    Ellers hørtes det deilig ut å reise på all inclusive. Synes det er så greit jeg, særlig med små barn :)

    Ønsker deg god tur og håper dere får en herlig ferie! Klem Tonje

    Ps: kanskje du får tid til å være med på sommergibort hos meg før du reiser?

    SvarSlett
  6. Har nettopp kommet fra en av sorten,men det var heelt greit å ikke planlegge en døtt (hverfall når pakken i tilegg inneholdt flere spabehandlinger til mor.) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på den noooget innpåslite linselusen til Mr. Pepper.Sånn går det når man redigerer bilder på seine kvelden..Good tur!Kos dere masse!

    SvarSlett
  7. God tur! Noen ganger er det helt fint å bare møte opp og flyte med.

    SvarSlett
  8. Ha en super ferie! All inclusive er jo herlig!

    SvarSlett
  9. Har nettopp fått hjem fjortenåringen, som var med venninnens familie på all inclusive i Tyrkia. De var visst ikke vanskelig å venne seg til det (og mor slapp bekymringen om at hun skulle få i seg nok mat ;) ).

    Plakaten er kommet! Tusen takk :) Den har satt i gang litt kreative prosesser i hodet mitt, så nå skal vi få tatt siste skippertaket som trengs for å få kjøkkenet ferdig!

    Kos dere på ferie! Jeg tilbringer min med å grave i hagen. Vi skal lage et "Japansk hjørne" og min kjære lurer på om jeg prøver å grave helt til Japan for å få inspirasjon ;)

    Klem Linnette

    SvarSlett
  10. Så deilig her så ut
    God ferie til dere;-)

    SvarSlett
  11. Det hørtes ut som en ypperlig anledning til å slappe helt av!

    Ha en flott ferie, kos deg masse!

    SvarSlett
  12. Heisan!
    Å, så herlig! Håper dere får en nydelig og avslappende ferie!
    På tur er det ikke så nøye alltid hvordan ting ser ut, hi,hi. Jeg kan like meg godt i en liten enkel campinghytte også jeg.
    Vi prøver å komme av gårde i hvertfall en uke sydover etter hvert vi også. Deilig med sol og varme og unger som boltrer seg i vannet, og ja... vi kikker mest etter all-inclusive faktisk. Det er så sytaløst når en har unger med bufe` hvor de kan plukke og titte og alltid finner ting de liker.
    Kos dere masse og god tur!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. Hei igjen
    Glemte jo dette; så leit at det ble for skummelt med Glansdagen. Det var så trivelig og alle var jo bare positive og imøtekommende. Neste gang kanskje du gir deg selv muligheten til å oppleve det...
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Hei på deg, kos deg masse...selv skal vi bare ha en liten ferietur i år, langhelg til Amsterdam...men gleder meg veldig, har aldri vært der. Gleder meg til å høre om ferien din når du kommer tilbake. Takk for all fin inspirasjon du gir på bloggen din. Sommerklem Wilhelmine...som skal skjerpe seg med å legge igjen kommentarer;))

    SvarSlett
  15. Ah det hørtes deilig ut! good tur:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...