torsdag 21. juli 2011

Fine hagemøbler

Dagens innlegg er viet møblene vi setter utenfor der vi bor. I alle fall i den lyse og varmere årstiden - om det er på den knøttlille altanen i blokka, eller i den endeløsa hagen med utmark bortafor. :)
Her er noen ulike varianter av kategorien. Til fornøyelse og litt inspirasjon?

heyhome dk via Avdelingen blogg


quel objet



Trinidad in France



via Freshome


Ikeastoler hos Room by Sophie



Emmet lounge chair fra Room and board


dr No av Phillip Starck og Verner Pantons S chair hjemme hos bloggeren Moderne Retro


diy utegynge via Remodelista



David Jameson Architect


via Designtripper com


Min drøm er å ha hage der jeg kan gå barbeint i gresset, og noen trær å kunne henge opp hengekøya mi i!



I neste innlegg
dejlig dansk hus

5 kommentarer:

  1. Bladde meg nedover og tenkte her var det mye lekkert, så ser jeg plutselig noe kjent. Artig. :)

    Unni/Moderne Retro.

    SvarSlett
  2. Härliga bilder, gillar den sista skulle gärna ligga där i hängmattan och götta mig. Kram J

    SvarSlett
  3. Fine, fine bilder. Sitter egentlig bare her og håper at Avdelingen-J knipser noen bilder idag. Hun er nå i NY og tekstet meg at de hadde blitt oppgradert til en diger suite på Sofitel. Så hvis ikke Dominique Strauss Kahn kommer og snurrer med snoppen (det var vel der han gjorde det sist?, så kommer det forhåpentligvis et innlegg om det senere.
    Ryggen er forøvrig mye bedre. Har vært alene på Gladmat med ungene idag og klaget ikke en gang over at jeg hadde vondt. Og nå kureres evnt vondter med litt chablis.

    Anja

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Jeg velger meg bildene fra Designtripper og Remodelista, de talte mest til meg kjente jeg.
    Så har jeg lest ditt fine ferieinnlegg, herlig at dere tok 14 dager! Det skulle vi også ha gjort, men forestående bryllup i familien gjorde det litt umulig i år.
    Ja, var det ikke herlig å gå til bufet tre ganger om dagen!!
    Ikke siste gang vi velger all inclusive her i gården.
    Ha fine sommerdager, her striregner det.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Så mye lekker inspirasjon du deler! Elsker utemøbler som ikke er så tradisjonelle:)
    Klart du kan dele innlegget mitt hos foreldreportalen:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...