søndag 28. november 2010

Knagger 2

I enkle og lyse interiør kan det være de små detaljene som setter stilen og atmosfæren i rommet. Knagger har i mitt hode først og fremst en praktiske rolle. Men de kan også være både fine, morsomme eller stilige. Her er ei lita knaggutstilling. Ti på rad. :)
1) Open hand, Stylehive

2) Sett ting oppå og heng ting under. Flip flops av Wis design

3) Sopp knagg av Masako Sato



4) Screw collection hos Inredningsdesign.se



5) Velkjente Eames-knagg Hang-it-all. Foto Boligmagasinet.dk


6) Kvistknagger kan fint lages selv. Fra Real simple


7) Nostalgisk hos Som mine dager er blogg.


8) Denne kan være frittstående, som stumtjener, eller vegghenges. Swedese.


9) Enkle og stilige Dots fra Muuto.


10) Wall champions fra Designme.dk

I dag har vi feiret min førstefødtes 6-årsdag. Først pysjamasfrokost sammen med mormor og morfar. Så besøk til farmor, og til slutt stor reunion-selskap med bestekompisgjengen fra barnehagen (de går på ulike skoler nå) Stor stas og liv og røre. Alle fornøyde. Nå er huset shine'a og beina kommet i horisontalen. Nyyydelig følelse. Akk, den mandagen kommer altfor fort!

2 dager til lotteritrekning her!! Jeg er kjempespent!


I morgen
lekker stol

11 kommentarer:

  1. Dots og swedese treet er jo bare de fineste! Spire Design ub lager også knotter, av lyspærer.

    SvarSlett
  2. Den øverste knaggen er bare superskummel. Lykke til siste innspurt i lesning samt eksamensavvikling!

    SvarSlett
  3. De screw collection har guttene...dog jeg har ikke hengt de opp enda:b Men de kan også kjøpes fra favoritsaker.se;)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Enig med avdelingen, den øverste knaggen er creeeeeepy!Men soppen og trærne skulle jeg gjerne hatt:)
    Gratulerer med seksåring, så koselig da!
    Fiiin kveld til du:)

    SvarSlett
  5. Treet fra Swedese har jeg sikla på lenge, men den hånda der synes jeg er alt for skummel...

    Gratulerer med seksåringen!

    SvarSlett
  6. Nummer 2 og 8 er mine favoritter!
    Gratulerer med 6-åringen! Du føler vel at han nettopp ble født?(jeg syns det går så fort at jeg blir helt skremt)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. åhh, vad mycket fin inspiraton...
    Jag gillar flip flop väldigt mycket, funktionen är fantastisk!

    Kram Sofie

    SvarSlett
  8. Soppknaggen var kjempesøt! Og treet er vakkert. For en god ide med reunion fra barnehagen, sikkert stas å ses igjen for de små. *♥*

    SvarSlett
  9. hej - faldt lige over din blog. Her ser fint ud og dejligt med nogle gode boligtips! Jeg melder mig til at følge dig - og af knagerne er jeg til nr. 6 - naturlig og kan laves i alle størrelser. Har allerede nogle stykker af dem i vores sommerhus i Sverige.

    Kig forbi hos mig hvis du har lyst. Har en lidt anderledes give away kørene - noget lækkert til ørene.

    Mvh. Mette

    SvarSlett
  10. Hi hi synes hånda er kul jeg, perfekt å legge nøklene i? Mange knagger jeg kunne tenkt meg her igrunn.
    Grattis med 6åring og vel overstått feiring!
    Ønsker deg en super uke!
    Nina

    SvarSlett
  11. Og stilig header du har fått deg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...