torsdag 4. november 2010

Fargefest

Heldigvis kom regnet og mildværet tilbake! Tenk at jeg skulle si det! :) Men snøkaos i oktober er ikke greit, synes jeg, så da tar jeg heller til takke med noen skikkelige høststormer og litt godt gammeldags plaskeregn¨i november! :) Og så ga værskiftet meg en ny mulighet til å få snekra meg et lite høstinnlegg her på bloggen. Det hører med. Hadde jo ikke rukket å nyte høsten før den lurte meg til å tro at den var over!!

Jeg og Lillemor ruslet oss en koselig liten oppdagelsestur her om dagen. Vi plukket fine blader og utforsket små og større detaljer i nærområdet - nøt mildvær og nydelige høstfarger i landskapet.









En liten rest av sommer fant vi også :)

Så var kanskje ikke mine bilder like vakre som gårsdagens høstbilde fra frk. Knapp. Men på oppdagelsesferd er det vel best å bruke mest tid til å se med øynene, og være sammen. Så at jeg fikk tatt noen bilder i det hele tatt, er jeg ganske fornøyd med. :)
Håper du også rekker å nyte "naturens fargefest" noen øyeblikk i hverdagen din. :) Vinteren kommer tidsnok!!
Alle foto (c) Åpent hus. - Spør hvis du vil låne.

Just a few pics today from a little walk I took with my three-year old the other day. We had masses of snow just a few weeks ago, so I am actually greatful it  started raining again, and we have the fall back. Thank God for some good old-fashioned wind and rain! :)

Høstinnlegg i fjor.

I neste innlegg
endelig - utebelysning

6 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder du har tatt, og veldig fargeglade :) Tenk at du fortsatt fant en kaprifol i blomst!

    SvarSlett
  2. Jeg synes bildene var nydelige!
    Deilige høstfarger
    Ha en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Flotte høstbilder. Vi har hatt noen nydelige regnfrie dager med passe temperatur, men man merker at vi nærmer oss vinteren. Blir jo mørkt før vi rekker å bli ferdig med middagen hver dag...sukk. Når det blir så mørkt, da begynner jeg å vente på snøen som kan lyse opp en smule. Ønsker deg en fortsatt fin høst.

    SvarSlett
  4. Haust er nydeleg! Dei siste dagane har eg sett rekordmange regnboger. Deilig å kome heim til vestlandet igjen, naturen og været:-) Har forresten svart deg på kommentaren din på bloggen min. God helg:-)

    SvarSlett
  5. Hei:) Jo, det kan bli interessant! hehe.
    Fine bilder du har tatt :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...