torsdag 13. mai 2010

Vitra-visitt

Jeg var nylig på studiesamling i Oslo. Hadde ikke akkurat mye fritid å snakke om, utenom lange dager med forelesninger. Men jeg rakk en sving innom et par fine butikker. Tenkte å dele noen av bildene derfra. Ikke allverdens kvalitet på bildene, men bær over med meg.










De hadde de herlige Eames-stolene også, så jeg fikk endelig prøvesittet. Men utstillingen var ikke verdt et bilde.

Skulle gjerne hatt litt større utvalg der jeg bor. Men kjekt med en snuserunde til inspirasjon når jeg er på tur. Har mer å vise, fra andre spennende butikker, så snart jeg får laga til.

I morgen:
Bli med meg og Lillemor på kunstutstilling! For første gang i Åpent hus-historien blir der gjestefotograf. :)

1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder. Så ut som du fikk max utbytte av turen. Jeg synes Eames stolene er kjempeflotte, men de er litt lave for meg.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...