tirsdag 18. mai 2010

Tannum-snop


Endelig har det kommet en Random light-lignende lampe med det jeg kaller en forbedring. Jeg har venta på at noen skulle finne en fin og elegant måte å skjerme lyset på. Og nå er det noen japanere som har gjort det. Husker ikke navnet i farta. Anyone?

En mindre halvgjennomsiktig kule gjør lampelyset både vakkert og behagelig. Og det nydelige lette nettet som Random light har er ganske likt.

Denne skinnbenken synes jeg også er lekker.



Og her er flere bilder fra min snope-kikke-runde i hovedstaden nylig.

All disse er fra Tannum.



Montanahyller i nye varianter.


Sofaen ligner på vår egen Slettvoll - en ganske klassisk modell. Jeg tok bildet fordi jeg synes veggdekoren var tøff. Her har de satt opp plater og kledd dem. Artig å repetere mønsteret. sånt kan man jo gjøre selv med tapet eller tekstil.

I neste innlegg
blir det nyte-bilder av en annen møbellekkerbisken.

4 kommentarer:

  1. Så kult!! Rett og slett:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av fine ting. Gratulerer med Lillemor, forresten. Nydelige bilder av bursdagsfeiringen. :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint! Den Barcelonastolen e ein drøm....:-)

    SvarSlett
  4. Du vant min Give away. Grattis:) Se her: http://hviit.blogspot.com/2010/05/and-winner-is.html
    Klem hviit

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...